Kunskapsfrukost: SUPPORTOPTIMERA FÖR BÄSTA NKI

För att kunna utveckla en supportverksamhet så måste man veta var man står.

Har vi rätt förutsättningar för att nå vår vision, mission och våra mål? Har vi rätt teknikstöd, fungerande processer och ett funktionellt kunskapssystem? Hur väl tar vi vara på våra medarbetares förmågor och resurser?

Att göra en ”Supportbesiktning” kan vara en bra start på er framtida resa med utveckling av supporten.

 

Är målet att bli ”Årets Servicedesk 2019” så är det hög tid att agera för att optimera de resurser man har inom sin support.

Lyssna till Peter Hero från SSI – Support Services Institute” som delar med sig och ger tips, om ni nu planerar att utveckla er verksamhet inom den närmaste tiden.

Det finns så många goda exempel på erfarenheter från medlemsträffar och olika möten med våra kunder som Peter kommer att ge exempel från. Har någon annan provat så ska man inte behöva ”uppfinna hjulet” på nytt. Det gäller såväl för teknikstöd som för processer och engagerade medarbetare.

Varmt välkomna att boka in dig till denna Kunskapsfrukost!

 

Tid och plats: 
7 februari, Gamla Brogatan 11, Stockholm
21 februari, Kungsportsavenyn 10, Göteborg (Viewpoint Avenue)

Program:
07:30 Frukost
08:00 Kunskapsfrukost - "Supportoptimera för bästa NKI" 
09:00 Kunskapsfrukosten avslutas
 

Anmäl dig här till Stockholm 7 februari>>

Anmäl dig här till Göteborg 21 februari>>

Du deltar utan kostnad.

Frågor - ring eller maila mig.
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

0709-125076
 
Välkomna!

Har du andra frågor om SSI, medlemsnätverk eller konferenser? kontakta Peter Hero: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.