Visa/dölj navigering
Start
Våra kurser
SSI-Dialoger
Konferenser
Blogg
Medlemskap
Om SSI
Medlemsinloggning
Kontakta oss
Om CCI
Kursanmälan
Skriv ut
E-post
Fyll i formuläret nedan för att anmäla dig till en av våra kurser.
Du är här:
Hem
Kursanmälan
Kursanmälan:
Support Center Analyst
Stockholm 2018-11-19
* = obligatoriska fält
Julkampanj 2017!
Boka dig senast 22 december på en kurs med kursstart från november 2017 till juni 2018 - få ditt kursmaterial på en iPad Air 2 senast 5 januari och få upp till halva priset i rabatt på ytterligare utbildning!
Ange "Jul 2017" som kampanjkod när du bokar dig.
Kampanjkod:
Tillval
Certifiering
Ja, jag vill deltaga i den certifiering som genomförs under denna kurs
iPad
Ja, jag vill ha mitt kursmaterial på en iPad (kostnad 2 500 kr)
* iPaden laddas med kursmaterialet och skickas till dig senast två veckor innan kursen startar.
iPaden tar du sen med dig till kursen.
iPad modell: iPad Wi-Fi 32GB
Förnamn *
Efternamn *
Företag *
Postadress *
Postnummer *
Ort *
Telefonnummer
Mobiltelefonnummer *
Epost *
Fakturareferens/Inköpsordernummer
Fakturaadress (om annan än ovan)
Företag
Gata
Postnummer
Ort
Min roll
<< Ange din roll >>
Change Manager
CIO
Driftchef
Förvaltingsansvarig
Incident Manager
IT-ansvarig
IT-arkitekt
IT-controller
IT-tekniker
Konsult
Kundansvarig
Kundtjänst-agent
Kundtjänst-ansvarig
Kvalitetsansvarig
Problem Manager
Processansvarig
Projektledare
Servicedesk-agent
Servicedesk-ansvarig
Support Manager
Systemägare
Teamledare
Tjänsteansvarig
Verksamhetsutvecklare
Annan roll (ange i fält nedan)
Annan roll (fritext)
Jag har följande tidigare erfarenhet inom området:
Eventuella allergier
Övriga meddelanden
Är du medlem i Support Services Institute
Ja jag är medlem och är därmed berättigad till medlemsrabatt på denna kurs
Bokningsvillkor
Anmälan är bindande 2 veckor före kursstart. Skriftlig annullering av anmälan skall vara oss tillhanda senast 2 veckor före kursstart annars debiteras hela avgiften.
Vid tidigare annullering uttages en administrationsavgift om 500 kr exkl moms
och återbetalning av iPad-tillvalet sker ej
.
För att undvika avgiften kan bokningen överföras till annan deltagare från samma
organisation
.
Regler för inställda kurser
Om inte annat anges genomförs och påbörjas kurser enligt aktuellt kursprogram från SSI. Bokade kursdeltagare meddelas senast 10 arbetsdagar innan aktuell kurs skall påbörjas om kursen kommer att ställas in, undantaget är dock då kurs ställs in i akutfall som står utanför SSI’s kontroll. Köparen är berättigad till full återbetalning av erlagda kursavgifter men är ej berättigad till annan ersättning för kostnader eller skada som är uppkomna av den inställda kursen. SSI förbehåller sig rätten att ändra kursdatum eller ställa in planerade kurser vid för få bokningar.
Personuppgifter
Enligt personuppgiftslagen krävs samtycke för att spara personliga data, såsom t.ex. namn och kontaktuppgifter. När du registrerar dina uppgifter genom denna kursbokning, så kommer de att sparas i vårt register och din registrering blir därför också ett godkännande för att spara uppgifterna. Informationen kommer inte vidarebefodras till tredje part utan ditt tillstånd, utom om så krävs för att bearbeta och fullgöra din order eller deltagande.
Skriv ordet du ser i bilden i textfältet nedan:
Meny - kurser
Alla kurser
Att styra och förvalta med ITIL® och pm³
Certifierad Change Management Specialist
Certifierad Incident Management Specialist
Certifierad Kundansvarig IT
Certifierad Ledare IT
Certifierad Problem Management Specialist
DISC - beteendestilar
DISC - Chef och ledare
Effektiv medlyssning
Gamification workshop
GDPR i praktiken
ITIL® Foundation (Svensk terminologi)
ITIL® Foundation (Engelsk terminologi)
ITIL® för Servicedesk
ITIL® Practitioner
KCS Foundation – grunderna i kunskapsbaserad support
KCS-Kunskapsbaserad Support
Kundkommunikation för kundtjänst och servicedesk
Kursanmälan
Målskillnad - målstyrd eller målstörd
Support Center Analyst
Support Center Manager
Support Center Team Leader
Technical Support Professional
Workforce Management - Bemanningsplanering
Lean IT Foundation
Certifierad förvaltare IT/verksamhet
Operational Support and Analysis
Resilia™ Foundation
Continual Service Improvement
Service Management och agila arbetssätt