17 Oktober

Save the date! 27-28 mars 2025

För 30 gången i ordningen arrangerar vi konferensen du inte vill missa om du arbetar inom kundservice och support! Service Support i Fokus – Kundservice i världsklass i en snabbt föränderlig tid är årets mötesplats för dig som vill ligga i framkant. Den 27–28 mars 2025 samlas vi på Brygghuset i Stockholm för två dagar fyllda av inspiration, kunskap, nätverkande och trevligheter. Här får du chans att möta likasinnade och ta del av insikter som gör skillnad för både ditt team och din organisation.

I en tid där kundens förväntningar förändras snabbare än någonsin och tekniken utvecklas i rasande takt ställs allt högre krav på proaktivitet, flexibilitet och innovation. Vad krävs egentligen för att leverera support i världsklass? Konferensen tar ett helhetsgrepp kring detta med fokus på de senaste trenderna och bästa praxis inom kundservice.

Under konferensen kommer du att få insikter i hur du kan:

  • Bygga starka och målinriktade team som levererar kundservice i toppklass.
  • Implementera AI och kunskapshantering för att effektivisera supporten och förbättra kundupplevelsen.
  • Säkerställa trygghet och integritet när du använder AI-tjänster i din organisation.
  • Utforska möjligheterna med proaktiv support för att överträffa kundernas förväntningar.
  • Leverera en sömlös kundupplevelse genom omnichannel-support.
  • Utnyttja botar och automation för att skapa snabbare och mer effektiv service.
  • Följa ledande ramverk som ITIL för att säkerställa kvalitet och hållbarhet i dina supportprocesser.
  • Maximera användningen av rätt verktyg och system för att skapa en komplett och hållbar kravställning.
  • Skapa maximal flexibilitet och kundvärde genom att anpassa dig till dagens föränderliga krav.

Under kvällen dag 1 får vi även den stora äran att utse Årets Service Desk – ett tillfälle att hylla de som utmärkt sig under året. Kanske är det dags att nominera er egen service desk? Läs er om hur du nominerar här.

Missa inte detta tillfälle att inspireras, nätverka och utvecklas tillsammans med andra i branschen!

Vi ser fram emot att träffa dig den 27–28 mars på Brygghuset i Stockholm. Läs mer och lämna intresse här.