
Konferens 19-20 mars
Service Support i Fokus
En konferens för dig som arbetar inom kundservice och support.
19-20 mars 2024 kör vi Service Support i Fokus för 29:e gången. Denna gång med temat – ”AI och automatisering i siktet”
Läs mer och gör din intresseanmälan på vår konferenssida.

Kunskapsfrukost - Kommer snart
Supportchef som är Operativt Excellent – Online
Ett frukostseminarium för dig som vill börja dagen med energigivande input!
En Supportchef kan göra stor skillnad för en verksamhet, detta i allt från att bygga varumärke till att bidra till intern effektivitet. Det kan handla om att skapa rätt organisation för support, skapa förståelse för verksamhetens behov, anamma ny teknik och sist men inte minst – skapa team med rätt inställning.
SSI events
Exempel på våra SSI Events:
- Kortare föreläsningar kring olika relevanta ämnen för inspiration.
- Nätverksträffar för våra medlemmar där vi under ett par timmar träffas för erfarenhetsutbyte, kunskapsdelning och utveckling av branschen.
- Konferenser där vi under en eller två dagar samlar intressanta talare och föredrag för att inspirera och utbilda medarbetare och chefer.
- GIG-utbildningar, kortare utbildningar för våra medlemmar i aktuella ämnen, som ett smakprov till en längre utbildning.
Vi erbjuder också utbildning både schemalagt och företagsintern utbildning på plats hos er organisation.
Kontakta oss om du är intresserad av att boka in oss på ett event hos er.
Några av våra tidigare events
23 november 2023
Praktisk användning av generativ AI i verksamheten – med fokus på Service Management
Under denna föreläsning får du inblick i funktionerna i SMAX-lösningen från Opentext, och hur användningen av generativ AI implementeras i verksamheten för att öka effektiviteten och kundnöjdheten. Manage-E Nordic presenterar de fördelar de ser med sin lösning.
Klicka på länken ovan för att se inspelningen.