Bild som visar en typ av event som SSI erbjuder

SSI events

Vi delar gärna med oss av vår kunskap både våra bra och dåliga erfarenheter! Vi ogillar att fler ska behöva göra samma misstag som andra redan gjort, men gillar att inspirera till förbättring och effektivisering. Våra events vänder sig primärt till personer som arbetar inom kundservice och support, men kan i många fall också intressera många andra.

Exempel på våra SSI Events:

  • Kortare föreläsningar kring olika relevanta ämnen för inspiration.
  • Nätverksträffar för våra medlemmar där vi under ett par timmar träffas för erfarenhetsutbyte, kunskapsdelning och utveckling av branschen.
  • Konferenser där vi under en eller två dagar samlar intressanta talare och föredrag för att inspirera och utbilda medarbetare och chefer.
  • GIG-utbildningar, kortare utbildningar för våra medlemmar i aktuella ämnen, som ett smakprov till en längre utbildning.

Vi erbjuder också utbildning både schemalagt och företagsintern utbildning på plats hos er organisation.

Kontakta oss om du är intresserad av att boka in oss på ett event hos er.

Några av våra tidigare events

23 november 2023

Praktisk användning av generativ AI i verksamheten – med fokus på Service Management

Under denna föreläsning får du inblick i funktionerna i SMAX-lösningen från Opentext, och hur användningen av generativ AI implementeras i verksamheten för att öka effektiviteten och kundnöjdheten. Manage-E Nordic presenterar de fördelar de ser med sin lösning.

Klicka på länken ovan för att se inspelningen.

2024

 

2023

2022

2021

2019