Skriv ut

 

Den 17-18 maj håller SSI, BiTA och partners konferensen "DIGITALA SERVICEDAGARNA"

Plats: Westmanska palatset, Stockholm

 

Ta del av två fullspäckade konferensdagar

Dag 1 handlar om ”OPERATIV EXCELLENS” -Agilt införande av strukturerad ITSM för högre genomförandeförmåga. 

Dag 2 handlar om ”SERVICE & SUPPORT I FOKUS” -Servicedesk, Kundsupport, IT-support och Kundservice i världsklass.

För dig som arbetar med att hantera digitala tjänster och IT Service Managent så är det troligt att du bokar dig för båda dagarna. Om man av någon anledning bara vill delta på en av dagarna så går det givetvis också bra.


OPERATIV EXCELLENS 17 maj
-Agilt införande av strukturerad ITSM för högre genomförandeförmåga 

SERVICE & SUPPORT I FOKUS 18 maj
-Servicedesk, Kundsupport, IT-Support och kundservice i världsklass 

 

Vem deltar på konferensen?


Konferensen riktar sig till personer i företag, kommuner och offentlig verksamhet som tillhandahåller IT & Digitala tjänster allt från utveckling, design, drift, förvaltning och support


Priser:
Pris för båda dagarna: 9 500 kr
Pris för en av dagarna: 6 500 kr
Kvällsevent med middag den 17:e: 650 kr (ingår om man bokar båda dagarna) Alla priser är ex moms.

 

För att komma til konferenssidan med mer information och möjlighet att registrera sig KLICKA HÄR