God kundservice
03 September

Äntligen lanserar vi vår nya webb - Våra bästa tips!

Vi är glada att presentera vår nya webb, då den tidigare hade 30 år på nacken känner vi att det är ett riktigt lyft. Vi har i vår nya webb fokuserat på att vara kortfattade och tydliga i våra beskrivningar och har anpassat webben till det sätt vi ofta besöker webbsidor idag. Men vi förstår att vi inte har lyckats till 100% och tar gärna emot input från er som läser den vad vi kan förbättra framöver för att den ska vara ännu lite bättre och möta kundens behov ännu lite bättre.

När det gäller att utveckla sin webbsida är detta våra 3 bästa tips kopplat till våra erfarenheter och de tips vi fått av utvecklarna:

  1. Less is more – Fundera över vad det primärt är era besökare behöver veta när de besöker er hemsida och utgå i från dessa när ni designar startsidan.
  2. Fundera över vad ni vill att man ska göra när man läser på en specifik sida och skapa en Call to Action (CTA) i slutet av varje sida om möjligt.
  3. Håll din sida aktuell, fyll på med information kontinuerligt och vid behov ta bort information som inte längre stämmer eller har ”löpt ut”

Vi hoppas att ni tycker att vår nya webb är lika lättläst och informativ som vi tycker!