Lansering av våra uppdaterade medlemsförmåner
Då det var ett tag sedan vi såg över våra medlemsförmåner tyckte vi det nu var dags. Vi har tänkt till och hoppas att det nylanserade uppdaterade medlemsvillkoren som bland annat erbjuder 15% rabatt på SSI:s och numera också BiTAs* utbildningar (tidigare 10% på SSI kurser) kommer uppskattas av alla medlemmar. Vi har också lagt till en medlemsunik GIG-utbildning för våra medlemsföretag en gång per år. Ytterligare en tillagd förmån är en individuell rådgivning på 4h/år, där vi hoppas att vi ska kunna hjälpa våra medlemsföretag att komma igång med en förändring eller få idéer på förbättringar i just deras verksamhet. I övrigt så har vi fortsatt fokus på att förse våra medlemmar med aktuell information och rapporter från kundservice- och supportområdet och skapa möjligheter för nätverkande, erfarenhetsutbyte och kunskapsdelning inom området.
Våra uppdaterade medlemsförmåner:
- Möjlighet att närvara på nätverksträffar vid 4 tillfällen per år
- Medlemspris på våra tjänster
- Schemalagd utbildning som SSI och BiTA erbjuder (15% rabatt)
- Konferensen Service Support i Fokus (15% rabatt)
- Konsultation och företagsintern utbildning (medlemspris enligt offert)
- Individuell rådgivning i Support och kundservicefrågor (4h/år)
- Fritt deltagande på medlemsunik GIG-utbildning (1ggn/år)
- Möjlighet att utveckla branschen genom att får chans att delta i olika framtidsprojekt
- Tillgång till undersökningsresultat kopplat till branschen
- Möjlighet att marknadsföra er supportorganisation i våra kunskapsevent
- Chans att stå värd för en nätverksträff – där du påverkar ämnet!
- Löpande information kring utveckling och trender i branschen
- Anmälningsförtur till SSI och BiTAs alla event
*BiTA Service Management är moderbolag till SSI