Partner/Utställare
Målgruppen är primärt supportchefer, teamchefer, incident-, problem-, change managers, systemförvaltare av ITSM-verktyg. Service Managers, CIO:er, digitaliseringsansvariga, HR inom IT och personer som arbetar med utveckling av supporttjänster inom kundservice, servicedesk eller kundsupport både för interna och externa kunder.
Baspaket för partnerskap/utställarpaket innefattar:
- Möjlighet att delta i paneldebatt
- Utställarplats ca 4 kvm
- Varumärkesbyggandemarknadsföring under införsäljning av deltagarplatser
- Marknadsföring på rollups och i konferensprogrammet under konferensen
- Komplett deltagarlista
- Hjälp med kundkontakter under och efter konferensen
- 2 personer på plats med fika luncher och kvällsevent/middag ingår
Vi har valt att ha ett lägre pris för vårt utställarpaket och partnerskap samtidigt som det ingår i partnerskapet att bidra med marknadsföring av eventet. Det innebär att man som partner bidrar med minst 3 st marknadsaktiviteter riktat till sina egna kunder och kontakter innan konferensen.
Men vill du synas lite extra så finns möjlighet att exempelvis stå värd vid fördrinken, göra ett utskick till deltagarna inför konferensen, synas med större logga, själv välja utställarplats mot en kompletterande kostnad.
Jag är intresserad av partnerskap och vill ha mer information.