Service Support i Fokus 2025
27-28 mars 2025 - Brygghuset i Stockholm!
Det här är en konferens som SSI genomför för 30:e gången och den vänder sig till alla som arbetar med att supportera digitala tjänster både inom den privata och den offentliga sektorn.
Vi lever i en tid där kunders förväntningar ständigt förändras och teknologin utvecklas i snabb takt. För att kunna erbjuda support i världsklass krävs inte bara innovativa verktyg, utan också strategiskt tänkande och ett effektivt samspel mellan människor och teknik. Under denna tvådagarskonferens samlas branschens ledande experter, inspiratörer och förändringsledare för att diskutera, inspirera och dela praktiska erfarenheter kring hur vi skapar framtidens support.
- Vad krävs för support i världsklass?
- Samarbete och måluppfyllelse i våra team
- AI och kunskapshantering
- Säkerhet kopplad till AI-tjänster
- Proaktiv support
- Sömlös (Omnichannel) support
- AI, botar och automation för bättre service
- ITIL och andra ramverk för support i världsklass
- Vikten av rätt verktygsstöd och komplett kravställning
- Maximal flexibilitet och kundvärde
- CIO:er
- Digitaliseringsansvariga
- Supportchefer
- Teamchefer
- Incident, problem, change managers
- Supportexperter
- Systemförvaltare av ITSM-verktyg
- Produkt/tjänste-ansvariga
- Koordinatorer
- HR inom IT och digitala tjänster
Jag vill ha mer information
Lämna din mailadress så får du löpande information om programmet så att du senare kan ta ställning till om du vill göra en bokning.
Nominera till Årets Servicedesk 2025
Våra keynote speakers
Våra partners
BiTA Service Management
Vi erbjuder IT-driven verksamhetsutveckling till offentliga och privata verksamheter som vill göra skillnad och samtidigt förbättra sin förmåga att skapa intern effektivitet genom minskad byråkrati och och mer kundnytta – vi kallar det för Operativ Excellens
Vi gör skillnad. Vi förenklar förändring. Vi levererar Operativ excellens!