)
2025 års konferensprogram är lanserat - Vi presenterar det här!
Vi är glada att kunna erbjuda ett varierat program för konferensen Service Support i fokus som innehåller både inspiration och innovation, erfarenheter från andra verksamheter och expertkunskap. Vi ser fram emot två dagar med nätverkande och energi påfyllnad när vi den 27-28 mars träffas på Brygghuset i Stockholm.
Vi har bland annat med oss Lena Stormvinge som är en erfaren ledare med en lång bakgrund av att driva kundfokuserade transformationer inom flera branscher. Under sitt tal kommer Lena att dela med sig av sina erfarenheter, insikter och strategier för framgång i en snabbt föränderlig värld.
Konferensen gästas också av Pär Johansson, mest känd från Glada Hudik teatern, som kommer ge en inspirationsföreläsning om varje människas unika värde, det ser vi fram emot. Vi har också med oss flera goda exempel på lyckade förändringsresor. Bland annat kommer Malmö stad och berättar om deras resa som gjorde att de förra året blev utsedda till Årets Servicedesk, även Sectra och GDM kommer och berättar om förändringsprojekt de genomfört för att kunna leverera kundservice och support i världsklass. Sara Mohmoud från BiTA kommer också och berättar varför AI och Automation är avgörande för att lyfta IT-supporten till nästa nivå, både när det gäller kostnadsbesparingar, effektivitet och kundnöjdhet.
Vår internationella talar i år är Kaimar Karu som tidigare har varit IT och digitalisteringsminister i Estland, han kommer att prata om etik och hållbarhet kopplat till AI inom ITSM.
Slutligen har vi med oss Robert Petersson från Soltak som kommer att berätta om hur förutsättningarna skiljer sig för digitalisering och innovation mellan privat och offentlig sektor. Vilka utmaningarna som finns och vad behöver vi göra för att lösa dem. Här kan du se hela programmet presenterat.
I våra brekouts har du som deltagare möjlighet att välja det ämne som intresserar dig mest av tre olika spår. Har har du som deltagare möjlighet att i lite mindre grupp dela erfarenheter, diskutera olika frågeställningar och komma fram till goda lösningar tillsammans med hjälp av en moderator som leder in på ämnet. Detaljer kring våra breakout sessions ser du här.
Läs mer om och boka konferensen Service Support i Fokus – Kundservice i världsklass i en snabbt föränderlig tid här!